شرکت حمل و نقل در بندرعباس

شرکت حمل و نقل راهیان مس دفتر بندرعباس شامل خدمات حمل بار از بندرعباس به تهران، حمل بار از بندرعباس به سرچشمه ، حمل بار از بندرعباس به مشهد ، حمل بار از بندرعباس به آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بهترین ناوگان حمل و نقل در بندرعباس را فراهم کرده است.

راهیان مس و حمل بار از بندرعباس بعنوان یکی از شهرهای استراتژیک ایران

بندرعباس با دارا بودن بزرگترین بندرگاه تجاری و اسکله کشور را می توان مهمترین شهر تجاری در عرصه حمل بار می باشد. بنابراین شرکت حمل و نقل راهیان مس با تاسیس شعبه بندرعباس توانسته است با استفاده از این سهم مهم تجاری بهره ببرد.

شرکت حمل و نقل راهیان مس و تجارب این شرکت در بندرعباس

شرکت حمل و نقل راهیان مس با بیش از 30 سال تجربه در حمل بار و نمایندگی فعال در بندرعباس توانسته از مجموعه توانمند جهت حمل بار از این نقطه استراتژیک کشور به کلیه نقاط ایران فراهم نماید.ارتباط همکاری شرکت حمل و نقل راهیان مس با صنایع ملی مس سرچشمه در بندرعباس نیز کمک کرده که شرکت مس حمل بارهای خود از بندرعباس را نیز در اختیار شرکت حمل و نقل راهیان مس قرار دهد.

شرکت حمل و نقل راهیان مس و صدور بارنامه در بندرعباس

صدور بارنامه شرکت حمل و نقل مس سرچشمه با مجوز از سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ایی استان هرمزگان در بندرعباس ، صدور بارنامه در این شهر را از سال 1372 این شعبه از شرکت را بعنوان یکی از قدیمی ترین شعبه های این شرکت قرار داده است.

آدرس دفتر شرکت حمل و نقل راهیان مس در بندرعباس

آدرس دفتر بندرعباس(دفتر شهر) : بندرعباس خیابان جمهوری اسلامی

آدرس دفتر بندرعباس (دفتر پایانه) : بندرعباس غرفه شماره …